Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický engine s podporou skriptování
Pol, Leoš ; Švub, Miroslav (oponent) ; Vyskočil, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro propojení zvoleného grafického enginu a skriptovacího jazyka. Tento návrh pak realizovat v demonstrační aplikaci a uvést další pokračování projektu.
Knihovna pro podporu vývoje systému ReReSearch
Heller, Stanislav ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
Vývoj systému ReReSearch je značně zpomalen vzájemnou nekompatibilitou jednotlivých modulů z hlediska programových prostředků, faktem, že vývojáři často opakují již známé chyby a v neposlední řadě slabou komunikací vývojářů mezi sebou. Pro řešení uvedených problémů bylo zapotřebí vytvořit prvek, který by implementoval časté úkony a procesy, sjednotil některá rozhraní v systému a poskytl prostředky pro řešení problémů na vyšší úrovni abstrakce. Výsledkem této snahy je knihovna rrslib, která by měla sloužit všem, kteří se věnují vývoji systému ReReSearch: práci s jeho databází, extrakci, zpracování, analýze a indexaci dat z webu a z lokálních dokumentů nebo jiným částem systému ReReSearch. Používáním knihovny by mělo být docíleno konzistentnějšího, rychlejšího a méně chybového vývoje systému ReReSearch.
Kooperativní editor her
Žofák, Norbert ; Keznikl, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kruliš, Martin (oponent)
Předmětem této práce je implementace kooperativního editoru jednoduchých RPG her. Editor je určený především pro neprogramátory, kteří si chtějí, ať už jednotlivě, nebo v kooperaci s jinými, vytvořit vlastní jednoduchou RPG hru. Herní elementy - základní jednotky herního světa - jsou šablonovány, a tak je zajištěno jejich jednoduché přidávání do herního světa. Hra je řízena událostmi, které editor dovoluje obsluhovat pomocí skriptů v jazyce Lua. Uživatelské prostředí editoru je jednoduché a přímočaré, s přehlednými seznamy herních elementů a editorem jejich vlastností. Editor poskytuje uživateli dva módy - mód editace a mód hraní, ve kterém je možno vytvářenou hru rovnou vyzkoušet a otestovat. Kooperativa editoru je zajištěna pomocí synchronizace s databázovým serverem. Výsledkem práce v editoru bude finální hra - balíček se spustitelným souborem.
Obohacení funkcionality nástrojů G Suite za pomocí App Script
Tuček, Michal ; Leipert, Jiří (vedoucí práce) ; Tocháček, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá teorií cloudu, přičemž se následně úzce zaměří na platformu G Suite a její nástroje. V další části představuje Google App Script, pomocí něhož můžeme jednotlivé nástroje G Suite mezi sebou vzájemně propojovat a obohacovat jejich vlastní funkcionalitu. Na několika praktických ukázkách vysvětlí metodiku práce s Google App Script a čtenáře zasvětí do této problematiky na úroveň začátečníka.
Modelování intenzity slunečního záření pro místa měsíčních základen
Čašek, Jakub ; Brůha, Lukáš (vedoucí práce) ; Kolář, Jan (oponent)
Modelování intenzity slunečního záření pro místa měsíčních základen Pro výběr vhodného místa pro vybudování lunární základny je jedním z mnoha důležitých faktorů také množství dopadajícího slunečního záření. Tato práce vytváří nový postup pro modelování intenzity ozařování Sluncem v libovolném místě měsíčního povrchu a libovolném čase. Zastínění okolním terénem je počítáno pomocí prostorového průniku linií osvětlení s digitálním modelem terénu. Model také počítá s vlivem proměnlivé vzdálenosti Měsíce od Slunce a s plošnou reprezentací zdroje záření. V práci je vytvořen a implementován nový geometrický postup výpočtu odraženého záření. Finální model je zalgoritmizován v jazyce Python pod softwarem ArcGIS jako spustitelný skript nad volně dostupnými daty ze sondy Lunar Reconnaissance Orbiter. Klíčová slova: Měsíc, intenzita ozařování Sluncem, GIS modelování, skriptování
Kooperativní editor her
Žofák, Norbert ; Keznikl, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kruliš, Martin (oponent)
Předmětem této práce je implementace kooperativního editoru jednoduchých RPG her. Editor je určený především pro neprogramátory, kteří si chtějí, ať už jednotlivě, nebo v kooperaci s jinými, vytvořit vlastní jednoduchou RPG hru. Herní elementy - základní jednotky herního světa - jsou šablonovány, a tak je zajištěno jejich jednoduché přidávání do herního světa. Hra je řízena událostmi, které editor dovoluje obsluhovat pomocí skriptů v jazyce Lua. Uživatelské prostředí editoru je jednoduché a přímočaré, s přehlednými seznamy herních elementů a editorem jejich vlastností. Editor poskytuje uživateli dva módy - mód editace a mód hraní, ve kterém je možno vytvářenou hru rovnou vyzkoušet a otestovat. Kooperativa editoru je zajištěna pomocí synchronizace s databázovým serverem. Výsledkem práce v editoru bude finální hra - balíček se spustitelným souborem.
Knihovna pro podporu vývoje systému ReReSearch
Heller, Stanislav ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
Vývoj systému ReReSearch je značně zpomalen vzájemnou nekompatibilitou jednotlivých modulů z hlediska programových prostředků, faktem, že vývojáři často opakují již známé chyby a v neposlední řadě slabou komunikací vývojářů mezi sebou. Pro řešení uvedených problémů bylo zapotřebí vytvořit prvek, který by implementoval časté úkony a procesy, sjednotil některá rozhraní v systému a poskytl prostředky pro řešení problémů na vyšší úrovni abstrakce. Výsledkem této snahy je knihovna rrslib, která by měla sloužit všem, kteří se věnují vývoji systému ReReSearch: práci s jeho databází, extrakci, zpracování, analýze a indexaci dat z webu a z lokálních dokumentů nebo jiným částem systému ReReSearch. Používáním knihovny by mělo být docíleno konzistentnějšího, rychlejšího a méně chybového vývoje systému ReReSearch.
Grafický engine s podporou skriptování
Pol, Leoš ; Švub, Miroslav (oponent) ; Vyskočil, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro propojení zvoleného grafického enginu a skriptovacího jazyka. Tento návrh pak realizovat v demonstrační aplikaci a uvést další pokračování projektu.
Sbírka řešených a neřešených úloh ze skriptování ve WSH pro výuku předmětu Operační systémy 2
ČERNÝ, Tomáš
Práce se zabývá problematikou v oblasti skriptování ve VBScriptu. Je vytvořena sbírka řešených a neřešených úloh, která obsahuje jednotlivé příkazy, které VBScript obsahuje a k těmto příkazům jsou vytvořeny ukázkové úlohy. V další části jsou zkonstruovány čtyři neřešené úlohy, na kterých si čtenář otestuje látku, kterou se naučil ze sbírky. V poslední řadě jsou k těmto úlohám přiložena řešení. Sbírka byla testována na studentech předmětu Operační systémy 2. Tato práce může být použita pro výuku, samostudium a testování.
Skriptovací engine
KARDA, Ladislav
Cílem této práce je představit skriptování jako celek včetně jeho moţnosti a vytvořit třídu, která umoţní skriptování, tj. editaci zdrojového kódu skriptu a jeho spuštění v prostředí zabezpečeném proti softwarovým útokům. Hlavní důraz je kladen na prostředí .NET a na skriptovací jazyk Boo. V druhé kapitole je představeno skriptování obecně; skripty jsou rozděleny do kategorií podle jejich pouţití. Toto rozdělení je však velice obecné, protoţe některé jazyky mohou patřit do více neţ jedné oblasti. U kaţdého jazyka je stručný popis. Poslední podkapitola je věnována jazyku Boo, který byl zvolen pro pouţití v prostředí .NET. Ve třetí kapitole je představena a popsána technologie Microsoft .NET. Jsou zde popsány její hlavní výhody a principy jejího fungování. Dotýkám se Common Language Infrastructure, Common Language Runtime i Common Intermediate Language. Dále je zde popsáno vývojové prostředí pro jazyky .NET. Čtvrtá kapitola se zabývá praktickou realizací vytyčeného úkolu, tj. vytvořením třídy pro skriptování. První část této kapitoly ještě upřesňuje některé specifikace jazyka Boo, druhá se jiţ věnuje popisu vytvoření třídy. Velký důraz je kladen na zabezpečení proti škodlivému kódu. V přílohách je výpis zdrojového kódu tříd Booish, coţ je interaktivní interpreter jazyka Boo, a třídy ScriptHost, která zajišťuje správné a bezpečné provedení skriptu v jazycích C# a Boo. Třída ScriptHost můţe být pouţita i mimo rámec projektu GREG, je moţno ji nasadit všude, kde je vyţadováno dynamické zpracování jazyka, ať uţ C# nebo Boo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.